In

Review :Color Expert cu Omegaplex® (par vopsit acasa)


Dragele mele ,

 

Daca stau un pic sa ma gandesc , acesta este primul meu articol in care va vorbesc despre vopsea de par , desi ma vopsesc deja de ceva timp. De fiecare data am facut poze produselor folosite , le-am pus frumusel in folder apoi….nu am scris despre ele. Dupa ceva timp , cand deja era tarziu pentru a mai scrie de ele imi aduceam aminte si clar nu mai faceam lucrul acesta …pentru ca nici nu aveam poze before / after (nici acum nu am ) si nici nu aveam proaspat in minte reactile . De data aceasta am luat atitudine …si here I am.
Nu stiu cate dintre voi stiti , eu ma vopsesc costant de cel putin 4 ani( am inceput sa fac lucrul acesta de la botezul Ioanei – imi aduc aminte si acum cum mi-am ales o nuanta prea inchisa si….sperand ca o sa mai iasa ceva din culoare , in seara de dinanatea botezului m-am spalat pe cap de nici mai mult , nici mai putin decat ….15ori  J Nop , nu am glumit , va dati seama cat de suparata am fost daca am hotarat sa fac asta -----eh , acum daca stau sa ma gandesc imi dau seama ca probabil si hormonii mei o luasera razna un picutz in perioada aceea.

Recunosc ca si de data aceasta ..lucrurile au stat aproximativ la fel , doar ca stau eu mai ok la capiotolul hormoni /relaxare asa ca am ramas cu negrul asta …NEGRU.
De ce am ales sa ma vopsesc acasa ? Pai nu o sa fiu deloc ipocrita si o sa va spun ca primul motiv a fost cel de natura financiara - (in general) am parul lung iar un vopsit la salon ar fi destul de mult , mai ales in situatia mea , cand am cel putin 15 % din fire de par albe ---stiu , not nice at all---si clar trebuie sa ma vopsesc destul de des . Apoi , este un excelent moment de a ma intalni cu buna mea prietena Dana (ea ma vopseste de fiecare data ), asa ca …de ce nu ? Atata timp cat nu aleg o culoare care sa necesite vopsire la salon (aici ma refer la blond /ciocolatiu , s.a) sunt sigura ca o sa merg mai departe tot asa…

De ce am ales vopseaua Schwarzkopf Color Expert? Pai aici trebuie sa recunosc ca m-a facut curioasa Campania Buzzstore de acum ceva timp…cand toate retelele sociale au fost pliine de review-uri si pareri pro / contra la adresa ei. De atunci mi-am propus sa o incerc insa ,pana acum…am ales de fiecare data altceva

 

  1. Intr-un bol nemetalic am amestecat lotiunea fixatoare, serumul impotriva ruperii parului (Nr.1), care am citit peste tot ca face minuni, protejand micro-legaturile din interiorul firului de par, si crema coloranta.
  2. Dupa ce am obtinut o pasta omogena, am inceput aplicarea vopselei, mai intai la radacini, iar ulterior pana la varfuri. Este important sa respectati timpul recomandat pentru radacinile nevopsite si parul vopsit, eu am stat in total 45 de minute.
  3. Dupa ce vopseaua si-a facut efectul, m-am spalat pe cap si am folosit tratamentul reparator (Nr.2) de la Color Expert, care sigileaza culoarea si firul de par.  L-am aplicat pe parul uscat cu prosopul si l-am lasat sa actioneze cateva minute, ulterior m-am clatit, apoi parul a fost uscat.
  4. Mai exista inca ceva  tratamentul reparator (Nr.3) care trebuie aplicat la 3 saptamani de la vopsire si care fortifica firul de par si intesifica culoarea- nu l-am folosit inca dar revin cu un later edit si va spun impresile

 


Pareri sincere ?

In timpul vopsirii am fost socata de mirosul intepator de ammoniac pe care l-am simtit. Am deschis geamul in baie si am fost stresata sa nu care cumva sa intre Ioana in baie , imi parea ca iasa de acolo high J Va dati seama ca exagerez un pic, dar in ceea ce ma priveste imi parea ca mirosul este foarte puternic ….mai puternic fata de ce am intalnit eu pana acum. Asta nu mi-a placut. Apoi , nu am ales bine nuanta. Clar vina mea, nu are legatura deloc producatorul cu ce alegeri fac eu….mi-as fi dorit sa gasesc o culoare “saten inchis, natural” –am inteles ca exista si asta , insa nu stiu cat de mult ma mai ajuta , dupa ce am minunatia asta de negru in par .Sa va zic acum ce mi-a placut : culoarea arata foarte ok pe par , totul e uniform , iar parul arata destul de ok dupa vopsire , chiar pare un pic mai sanatos. Asta am observant si eu .
M-am spalat deja de vreo 2 ori pe par de cand m-am vopsit , de fiecare data imi parea ca se duce destul de mult culoarea , lucru care nu ma deranjeaza J Oricum tot negru a ramas J

Datorita tehnologiei OmegaPlex®, folosite de Color Expert, care protejeaza si intareste parul in timpul si dupa colorare prin trei elemente inovatoare: serul anti-rupere (protejeaza parul in timpul colorarii), tratamentul reparator dupa colorare (repara fibra, sigileaza culoarea si ii reda intensitate) si tratamentul reparator aplicat la 3 saptamani de la vopsire (repara micro-legaturile din interiorul firului de par, dezvaluind un par mai puternic si mai frumos).


Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post